3D Modelování
Jakub Tomeš
Anotace

Tento výukový materiál popisuje základy 3D modelace a snaží se obecně popsat úvod do 3D grafiky a modelace, který lze využít k efektivnější výuce na střední škole.

Cíle

Cílem materiálu je seznámit studenta se základy 3D grafiky a modelování. Dále také vymodelování velmi jednoduché rakety a tím si osvojit základy pohybu v programu.

Klíčová slova
3D modelace, Blender, Cinema 4D, Vertex, Polygon
Datum vytvoření
Listopad 2023
Jazyková verze
česky
Zdroje
  1. Pavel Pokorný – Blender – Naučte se 3D grafiku 2009 ISBN 9788073002442
  1. Blender Art Magazine - https://archive.org/details/blenderartmagazine
  1. Blender Nation - https://www.blendernation.com/
  1. Cinema 4D - https://www.cinema4d.cz/
  1. Archiv autora